Profiel

“Each person’s map of the world is as unique as their thumbprint. There are no two people alike.. No two people who understand the same sentence the same way.. So in dealing with people try not to fit them to your concept of what they should be” (Milton Erickson) 

HET SCHOOLACTIVITY-TEAM

 
Chris Van de Cloot studeerde Germaanse Filologie en Audio-visuele Communicatiewetenschappen aan de universiteit van Leuven. Ze is jarenlang actief geweest als lesgever, trainer en coach in de onderwijswereld, steeds op zoek naar drijfveren en talenten van jonge volwassenen en hun begeleiders.

Haar coachingsproces start vanuit de eigenheid van de persoon. Mensen motiveren vanuit waarderend onderzoek, het samen ontdekken en exploreren van groeikansen en het stimuleren van sterke kanten is haar passie.


Chris Van de Cloot is gekwalificeerd trainer en coach MBTI en DISC en specialiseerde zich in teamdynamiek en samenwerkingsverbanden. Zij combineert de methodologie van het Waarderend Onderzoek graag met andere tools als MBTI en het Teammodel van Lencioni, steeds vanuit een constructieve benadering.

Daarnaast doet SchoolACTivity een beroep op een team van gekwalificeerde coaches en trainers in verschillende disciplines.